STATUS UPDATED!
Welcome to my blog
Follow Dashboard
THE BEGINNING OF LIFE


Entries About Stuff
- Disclaimer -


WELCOME
Be nice here and enjoy

- Tagboard -


Put LINK blog not email
Put ur link correctly
Ask anything
No HARSH words!
Cbox code here

- Memories -



Credits

© Skins by AtinTory and edited by YupDiela.
Header from Atiqah. Some codes from Mayra and Wana.
{}


Inspiration of Music
Thursday 3 October 2013 | 0 Comments

Assalamualaikum~ Selamat Sejahtera semua... Sihat?? oky saya publish post ni untuk org yang minat lagu... Sini siapa minat semua jenis lagu?? Kalau anda minat semua lagu tidak apa, asalkan anda tau maksud(meaning) setiap lyrics yang anda nyanyi atau sebut =p hihi~

Perhatikan setiap lyrics yang anda dengar atau pon nyanyi... Tidak kisah la lagu tu bahasa Malaysia ke, English ataupun Korea... Kerana kita jarang melihat benda camni sebab kita tau ini hanya hiburan... Hiburan camne pon kita harus perhatikan kerana kita perlu alert benda camni sebab kadang-kadang lyrics ini juga boleh buat kita terkeluar dari agama kita sendiri...

So, saya hanya nasihat yang nak dengar tu dengar la... Tak nak dengar pon takpe saya hanya jalankan tagungjawab sebagai seorang manusia di muka bumi ini yang beragama islam... Okay la sampai sini je saya menaip... harap maaf kalo buat anda semua kurang selesa dengan bahasa saya di blog ini... Jika ada tidak puas hati sila comment  untuk saya perbaiki kesilapan saya...





Post a Comment